söndag 29 september 2013

Flyttat

Nu är det gjort! Nu bor vi på Vika. Känslan är blandad! Jätte spännande och härligt att vara här men hua vad jag kommer sakna vissa eller framförallt en viss person som blivit en stor del av vår familj! Jag undrar hur många liter tårar det rann igår? Men det kommer att bli bra! Nu måste man bara vänja sig vid tanken och komma på nya sätt att träffa nära och kära och hitta nya rutiner. Det kommer att ta ett tag men OJ vad bra det kommer bli!

Igår samlades ett härligt gäng kl 8. Vi började med lite frulle och prat och sen satte det igång. Fy man fick ju skämmas emellanåt :s När allt var lastat gick jag upp till Ammi för att hämta tjejerna. Dom fick hänga och mysa med henne medan vi sprang som huliganer med alla saker. Det var tur att dom kunde vara där!
Vi tog en promenad innan jag lastade in tjejerna och Lova i bilen. Sen bar det iväg mot nya äventyr. När jag kom fram hade hela karavanen med människor, bilar och släp redan anlänt och var i full gång med utpackningen. Bosse hade fixat i stallet hela dagen och jag var förstås nyfiken på hur det blivit. Och GISSA jag blev förvånad och överlycklig när jag kliver in och 3 stora fina boxar står på plats. :D Hade kunnat stå där hela dagen och begrunda detta. Helt otroligt att dom finns där nu!! MEN det gick ju förstås inte!! Jag gick in i huset och började strukturera lite så vi kunde gå och lägga oss när det var dags.
Mamma hade gjort en grym insatts med mat till alla hungriga som slitigt. Kanon gott var det!


1000- TACK TILL ALLA SOM HJÄLPT TILL PÅ DET ENA ELLER ANDRA SÄTTET!!

Nu hinner jag inte skriva mer. Lova vaknar och vi måste börja rulla mot stallet och hämta alla häst saker. :) Kommer bli en tuff -Tack för oss fika!

Puss å hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar