tisdag 1 oktober 2013

Blogga blogga!

Jisses Jag har ju sååååå mycket jag vill skriva om! det händer ju kaos artat mycket spännande nu! Men tyvärr är tiden knapp och så fort jag sätter mig tycker Lova att det är LOVA tid :D Det är ju förstås massa mys!! <3
Men lite snabbt tänkte jag bara ropa ut at IDAG ANLÄNDER BÄSTA KILLARNA TILL SITT NYA HEM :D
Hur nice är inte det?? hihihihi... Jag saknar dom så enormt!!!
Micke och Amanda är och hämtar dom och jag blev hemma med Lova och flickorna. Skall hinna fylla boxarna med torv som kom igår och städa lite rent i stallet. Det har ju varit lite sista rycket med boxarna så det står lite bräder och grejer kvar! Sen så skall krubborna upp oxå. Å vattenhinkar. Ja vi får börja med hinkar å så får kopparna komma nästa år :)

I över morgon tänkte jag skriva ett mer ordentligt inlägg med lite nya bilder å grejer :)

Nu skall lilla Lova få hoppa ner i vagnen så jag kan fixa torven!

tjillivippen


Foto: Jennifer Thorsell

Foto: Jennifer Thorsell

BÄSTA KILLARNA <3

2 kommentarer:

  1. Ååå vad roligt, och så spännande! :D Vi får se till att ta en ny fotoomgång med HELA familjen när ni har kommit lite mer på plats också :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Massa kul blir det! Ja gärna! Du får ta med din killar ut så fotar vi er med på nya marker :D

      Radera