fredag 11 oktober 2013

Vad händer?

Jo PRECIS HUR MYCKET SOM HELST!!
Jag sitter och matar Lova just nu. Micke är på väg ut till traktorn för att byta en fjäder som gått. Vi har precis kommit hem efter en tripp till Österbybruk där vi handlat mat och lite nödvändigt till hästarna! Bla betfor. Egentligen så behöver inte killarna det men jag oroar mig lite för Hakurs mage då han bajsat lite i natt och inte druckit något. Betfor vatten brukar fungera! Fördelen med vattenhink måste jag säga!
Ikväll hoppas jag hinna med att måla klart sadelkammaren och raka hästarna. Båda har fått en jisses päls och blir svettiga bara av att gå i hagen.
Hade tänkt hinna cykla med dom idag men det får nog strykas från listan! Måste klippa tjejerna med. Både päls och klor. Det kan jag ta när det blivit mörkt.
Nu är det iaf höst och en massa som man inte behövt tänka på innan måste fixas :)
På återseende

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar