fredag 9 maj 2014

Nu är vi på g igen.

Längtar såå tills jag och Hakur är helt igång igen. Så härligt att var på gång! Igår red vi ut en liten skogs sväng som jag hittade och den var riktigt trevlig så den kommer jag fortsätta med. Den är inte så lång så den kommer passa bra som uppvärmnings slinga i framtiden. Idag tänkte jag ta en promenad med honom i en annan del av skogen för att hitta potentiella vägar men det gick bara inte. Hur jag än gick så va det bara sten. Så störande när jag vet att bakom denna sten ås är det jätte fin skog. Hmm... måste göra nytt försök. I vilket fall gick jag tillbaka och tränsade på och gick ner på banan lite. Red mest i skritt och jobbade igenom alla hjälper ordentligt. Provade lite trav och jisses så fin den är nu. Luftig och taktsäker. Massa bra :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar